Vztahy je třeba založit na důvěře

V realitách pracuje už několik let a soustředí se tu nejen na tuzemskou, ale také zahraniční klientelu. Věří, že vztahy je třeba založit na důvěře. V každodenní praxi ji určitě pomáhá i to, že vystudovala Vysokou školu mezinárodních a veřejných vztahů.

Pokud jste spíše introvertní typ a hledáte k sobě podobně založené osobnosti, se kterými si budete rozumět, s Elenou Artamonovou si budete rozumět. Ať už řešíte nákup, prodej či pronájem nemovitosti. Elena si vás v klidu vyslechne, najde pro vás řešení a trpělivě vám vysvětlí vše, co bude třeba k prodeji, pronájmu či nákupu třeba. Právě vysvětlení celého procesu klientům lépe odhalí, co všechno je čeká a na jednotlivé kroky se mohou dopředu připravit. Bez nepříjemných překvapení, korektně a transparentně.

Kolik jazyků umíš…

Elena mluví plynně anglicky a rusky, proto tvoří velkou část jejích zákazníků ti zahraniční, pro které řeší obvykle dlouhodobé pronájmy i nákupy nemovitostí. Ti na spolupráci oceňují hlavně to, že jim Elena dobře rozumí a věnuje jim dostatek času a péči, aby se mohli na tuzemském trhu zorientovat. Každá národnost má jiné potřeby a zvyky a Elena je i díky svým studiím dokáže rychle navnímat a připravit tak pro klienta přesně to, co hledá. Díky své precizní práci pak získává ty nejlepší reference, přes které se k ní zahraniční klientela opět vrací. Pro někoho je důležité renomé realitní kanceláře, pro jiného hlavně doporučení. Úplně pro všechny je ale důležitá důvěra a schopnost se hladce domluvit.

I drony pomáhají prodávat

„Baví mne procházet s klientem krok po kroku celým procesem. Ukazovat mu, co je třeba, pomáhat mu, pokud si neví rady, od toho tu jsem,“ usmívá se Elena. Pro nemovitost, kterou připravuje k pronájmu či prodeji, nejprve zajistí fotografa nebo vsadí na moderní technologie v podobě dronu. „Pro přípravu pozemku je to v současné chvíli snad ten nejlepší způsob, jak jej představit,“ říká Elena. Pečlivě připravený marketingový plán pak ještě probere s klientem, aby bylo opravdu všechno tak, jak to obě strany chtějí.

Unikátní a osobitý přístup

„Vždycky se snažím najít to, co vytváří hodnotu bytu a s tím nejvíce pracuji. Jde hlavně o lokalitu, její okolí a také dispozici bytu, to je to nejdůležitější,“ je přesvědčena a v inzerci pracuje nejvíc právě s těmito fakty. „Ten nejlepší první dojem klient získá, když nemovitost navštíví. Teprve tehdy bude vědět, jestli se tam cítí jako doma,“ vysvětluje svou myšlenku, proč se soustředí hlavně na byt samotný a netříští pozornost na další aktivity. „Každá nemovitost vyžaduje unikátní, osobitý přístup. Třeba home staging je určitě jedna z možných cest, ale je dobré myslet na to, že ne vždy se musíte trefit do vkusu potenciálních zájemců,“ vysvětluje svůj přístup Elena a hned s úsměvem dodává: „Já jim raději nechávám prostor pro představivost a fantazii, když se na nemovitost přijdou poprvé podívat.“ Nemá podle ní smysl využít naprosto všech cest, které se nabízejí, ale vybrat si to, co bude pro danou nemovitost unikátně fungovat. Elena už má po letech zkušeností neomylný instinkt a dobře ví, co si která nemovitost žádá. A celý proces si pečlivě řídí od začátku do konce, kdy se u podpisu rezervační a posléze kupní smlouvy poprvé potká prodávající s kupujícím.

Štěstí přeje připraveným

Ačkoli se zdá, že k Eleně se dostanete pouze a jen na doporučení, můžete ji samozřejmě potkat i v kanceláři společnosti RE/MAX Anděl na Smíchově. Ráda tam chodí probrat s kolegy práci i život a nasát atmosféru, ve které se jednoduše cítí dobře. „Myslím, že Jaroslav Nedvěd umí dát makléřům přesně to, co potřebují. Je vizionář, umí lidi nadchnout, motivovat je, stále je tu pro ně,“ přibližuje způsob, kterým vlastně i ona sama pracuje se svými klienty.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

osm − 8 =